פיגוע ירי בבית-אל: צרור נורה אל אמבולנס, אין נפגעים

    משה וייס No Comments on פיגוע ירי בבית-אל: צרור נורה אל אמבולנס, אין נפגעים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צרור כדורים נורה אל אמבולנס בכניסה לישוב בית אל, לא היו נפגעים – אך נזק נגרם לאמבולנס. נהג האמבולנס, תושב בית אל, האיץ אל תוך הישוב ולא נפגע.

    הירי בוצע ככל הנראה ממקלע מסוג 'קרל גוסטב', וחמישה כדורים פגעו בשמשת הרכב.

    ראש מועצת בית אל שי אלון אמר בתגובה לירי: ״הכביש לביתין היה סגור מעל עשר שנים בשל בעיות בטחוניות. כאשר הוחלט לאחרונה לפתוח את הכביש מחדש התרעתי בפני אלוף הפיקוד, שר הביטחון, שר התחבורה והאלוף מרדכי – מתאם הפעולות בשטחים, על הסכנה הבטחונית והתעבורתית במקום.

    "אלוף הפיקוד החליט בכל זאת לפתות את הציר, אך כבר ביום הראשון היה אירוע בטחוני בעקבותיו נסגר הכביש. הערב הגיעו המפגעים דרך הציר הקיים ונמלטו, לאחר שירו באמבולנס, שבדרך נס לא נפגע בו איש. הכתובת הייתה על הקיר ואנו דורשים ממערכת הביטחון לא לפתוח את הכביש, ולסגור גם את צידו השני כך שמפגעים לא יוכלו להגיע לקרבת בית אל ולברוח״.

    מנכ"ל מד"א אלי בין: "במד"א, ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל רואים בחומרה את האירוע המהווה חציית קו אדום של ניסיון לפגוע במתכוון ברכב המיועד לטיפול ולפינוי פצועים וחולים. אנו בטוחים שכוחות הביטחון שפועלים מסביב לשעון ימצו את הדין עם האחראים לתקרית הקשה ומקווים שגם בצד השני יפעלו בנחישות ובקשיחות על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

    צילום: הלל מאיר – סוכנות תצפית

    Aqx6LvEPlrHrMdJahBta-MSYVO6KBDTpVUd0_wHBKtdO AniMCy-8PYqTIzMd-1Xm2wbabwRqA5mNzMqGkbjC2Wr0 ArZg53ECFSGPN-kleHe5b0HR5NXjrlZkmXRwixvkGSCg AguYLNXd6_OoH8lkHVMn8HItQWMgqPLq2MjJell6YOtC AgwF8tuzQjushSXVmQkOQ_8fMXC1lTeAIQUR9kt5_-gr AulxMmGqRQZv2hEGAh6rkDPoiT_C-Mh5EeZJCOsxptnI



    0 תגובות